En burk fiskbullar senare

Sådär, då var man hemkommen från jobbet igen. Har hunnit smälla i mig en burk fiskbullar -det satt skönt i kistan kan jag säga. Otroligt vad man blir hungrig när man jobbar!

Och jag som såg framemot en ledig eftermiddag & kväll. Pyttsan! Alice erbjöd mig att jobba 17-21:00 ikväll, och jag är verkligen inte sen med att säga ja till jobb. Men imorrn, ja då tror jag banne mig att jag måste vara ledig även om det dyker upp nåt. Har bokat tvättid, och det är verkligen ett måste att tvätta eftersom Celia kommer på söndag och i princip alla hennes kläder är i smutsen.

Har planer på att gå på ICA nu och införskaffa lite förnödenheter inför helgen, och sen tänkte jag dö på soffan till 16:00 då jag ska äta lite mer innan det är dags att gå tillbaks till jobbet.

Jag saknar Martin dessutom.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0