Goodnight sweethearts

Efter en lång och enerverande eftermiddag/kväll ska jag gå och lägga mig. Jag är helt slut. Celia har verkligen varit jobbig nu på eftermiddan och kvällen. Jag hämtade henne på dagis kl. 15:00 och direkt när vi kom innanför dörren så började hon gnälla och grina. Och hon slutade aldrig. Jag har aldrig varit med om nåt värre, så otroligt jobbigt! Det visar väl på en stor baksida med att vara ensamstående, för när barnet/barnen är trotsiga och griniga så har man ingen chans att gå undan och andas ut en stund, utan man måste själv stå ut med det och klara upp det. Är man två så kan man ju i alla fall bytas av en stund och samla nya krafter, för att undvika att man tappar tålamodet alldeles menar jag. Nej usch, jag hoppas verkligen hon är på bättre humör imorgon!

Såhär tycker vi
Postat av: M.

Haha ja men precis! Ja gillar att inte ha nå pengar, man blir så sniken om man har för mkt! HAHAHA. Näe men man uppskattar saker mer om man måste kämpa för de..Tycker jag.

2009-06-04 @ 10:28:02
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0