Än har den inte attackerat

men nu är den i alla fall död. Stendöd. Om nu bara någon vänlig själ kunde förbarma sig över mig och ta bort den från min balkong så vore allt tipp topp!
Jag kom dessutom att tänka på en sak. Tänk om den där mördar-fågeln inte landat på bordet efter fönsterkrocken, utan ramlat ner på själva balkongen? Då hade jag inte sett den. Och tänk på imorgon eller på tisdag när jag har balkongdörren öppen och Celia kommer in överlycklig med en död fågel i händerna? Jag hade antaligen skrikit och sprungit och låst in mig på toaletten, samtidigt som jag skräckslagen ringer till mamma och panikgråter för att Celia har tagit in en fågel!! Jag hör själv hur sjukt det låter, men jag skulle reagera så -utan tvekan.

Aja. För att prata om något annat än döda fåglar och låsta toa-dörrar så kan jag ju upplysa er om att jag inte gjort så mycket mer idag. Jag bytte som sagt gardiner i sovrummet och vardagsrummet, och så var jag ner på jobbet en sväng och scannade en kund. Sen iväg till mamma för att lämna lite grejer, och vi tog med oss hundarna och for ut i skogen så dom fick springa av sig lite överskottsenergi som dom samlat på sig i pissvädret idag. Jag blev lat, beställde en pizza på hotellet som jag intog med alldeles för mycket bea-sås och hallonsaft (en perfekt avslutning på en onyttig men skön helg!). Och ja, det är väl det jag har gjort.

Imorgon ska jag jobba till 16:30, känns ganska motigt just nu efter 3 dagars ledighet. Fast, det brukar ju alltid gå bra bara man väl kommer dit. Vi har ju kul på jobbet  :)

Nu funderar jag på om jag ska se en "teenage movie" som går på 5an. Queen sized eller nåt i den stilen tror jag den hette. Verkar vara i samma stil som den där filmen, vad heter den nu igen?, där en nördig tjej förvandlas till balens drottning. Om ni vet vilken jag menar? Det här är dock en överviktig tjej, och inte en nördig tjej. Men poängen med det hela ska tydligen vara att hon bestämmer sig för att bli balens drottning.
Nej, det är inte min typ av film. Jag ska nog gå in på Tv4Anytime istället och se på det senaste avsnittet av "Andar, finns dom?". Eller sista delen av Akademien för det okända. Eller kanske båda. Vi får se.

Ma höres!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

haha :) va kul! ^^

De blir imorgon. Iaf :)

2009-06-15 @ 18:19:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu, de där med fobier är inte roligt :( Hoppas du får nån som hjälper dig.

2009-06-16 @ 09:01:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt :D

Haha ja de allra flesta verkar ha gissat rätt ^^

Nope ! :) I början på Nov :)



De kan du få :) skickar på msn :)

Kram

2009-06-16 @ 19:35:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååhh. :) tack!! ^^ De va kul att höra. Själv tycker man ju inte den är alltför vacker, med lite bristningar sen sist ;)



Men jag älskar min bebismage iaf! :)

2009-06-16 @ 20:01:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0