Oh yeah, "långledigt" snart!

Idag är sista dagen för den här arbetsveckan, som bestått av 6 arbetsdagar. Sen är jag ledig, i 4 hela dagar! Det är ju helt otroligt ;) Det är mitt enda "långlediga" nu i juli, så jag ska njuuuta. Även fast jag med all säkerhet kommer klättra på väggarna efter ett tag om jag inte har nåt att göra.

Jobbar 7:30-16:30 idag, så det börjar snart bli dags att röra sig neröver mot jobbet. Ska vara lat och ta bilen idag, för på rasten måste jag upp på Ica och handla (det är så kul att dom stänger klockan 14:00....). Tur att jag har 45 minuter idag, annars skulle det bli lite smått om tid.
Just ja, det påminner mig om att det är sista gången jag har 45 minuters rast. Hädanefter har jag bara 30 minuters rast resten av sommaren, men jag klagar inte. Rast i 45 eller 60 minuter gör bara att jag blir otålig, vad tusan ska jag göra i personalrummet -stirra framför mig? Bläddra i en tidning man vid det här laget har läst ca en triljon gånger? Eller ha lite kortare rast och därmed tjäna några kronor extra? Jag tar det sista alternativet.

Nej ni, sista skvätten av shaken ska få sig en åktur ner till magsäcken nu, sen är det tandborstning som står på schemat. Ha en bra dag! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

=) Ja jag prövade den, men den blev alldeles för rosa för min smak. Och så kändes den inte.. inte helt rätt..



Det blev en blå :) Kommer bilder sen idag :)

2009-07-05 @ 10:47:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Duktig du är :)



Och va skönt me lite ledigt i några dagar. :) Du får ta igen dig och bara vila då :)

2009-07-05 @ 15:46:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Dessan

Hellu! Olle har sagt att jag ska skriva till dig angående om spotify. På den här hemsidan http://smexdesign.se/spotify-invites/ så fixade jag inbjudan eller medlemskapet med spotify. Det är bara följa instruktionerna! Efter du har blivit medlem på spotify och loggat in på sidan och ändrat till sverige så är det bara söka på google på spotify download för att ladda ner själva programmet!



Lycka till!

2009-07-05 @ 18:32:18
Postat av: Sandra

ja jag vet inte.. om de går. Måste ju prata med lärare ev rektor på den skolan isåfall. För jag läser ju bara ett ämne i taget. o så känns de lite både och, när de bara är halva kursen kvar. och om jag slutar nu. när ska jag hinna börja igen?! Blir ju inte närmaste tiden med 2 små. Hade ju samtidigt varit skönt att få de gjort. För jag har ju fler ämnen att läsa upp sen..



Ja jag vet inte. Får väl ta mig en funderare..

2009-07-05 @ 20:20:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0