Då var hon stor tjej då!

Som ingen har missat så fyllde alltså Celia 2 år idag. Det har varit en jättebra dag, hon har njutit för fullar muggar! Tårta och kakor till tusen, och såklart korv och spagetti till middag -kunde hon önska sig mer när det gäller sånt som är ätbart? I don't think so!

En massa presenter har hon fått också, så hon har härjat runt som sjutton här idag :)

Hoppboll + jordgubbstält + såpbubbel-pistol + fiskar m. fiskspö fick hon av mig.
Fotboll av morfar
Jättefin tallrik, grötskål, äggkopp och mugg av momma & Olle (hon har redan invigt muggen och tallriken!)
Superfint silverhalsband av min extra-mormor
Byxa + munkjacka och ett gosedjur  av momom = min mormor
Byxa + tröja, ett pussel och Play-doh lera av min moster m. familj
Kassa-apparat av min farfar

Och jag tror banne mig att alla leksaker redan är utslitna!! Hon har som sagt härjat runt här som tusan idag ;) Kassa-apparaten och hoppbollen är nog favoriterna. Fast pusslet var väldigt populärt också, hon kan det utantill redan :P

Hon var så duktig idag, sov endast 30 minuter utan att bli jättegrinig och jobbig. Hon är duktig min tjej :) Nu ligger hon och snusar så gott i sängen så, får väl se om hon tar lite sovmorgon imorgon eller inte. Imorgon blir det ju kalas nummer 2 för henne, med Anders familj. Det finns ingen hejd på festligheterna :)


Såhär tycker vi
Postat av: Moster

Måste rätta dig lite, rosa byxor och en munkjacka av Astrid. Resten av grejorna från oss i sönneråsen. Tack för en jättegod tårta och goda morbrorbullar/moster.

2009-07-31 @ 21:34:06
Postat av: Moster

Kom just på att Astrid gav en liten vovve åxå

2009-07-31 @ 21:37:33

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0