Tappat aptiten

Hur är detta möjligt? Jag, Linda Katarina Backman, som alltid brukar vara hungrig (nåja, nästan i alla fall) har under de här senaste dagarna med förkylning knappt haft nån aptit alls. All mat smakar rent ut sagt skit och jag sitter mest bara och petar i maten. Nog för att man brukar äta lite halvdåligt när man är sjuk, men så här har det aldrig varit förut. Tur i alla fall att jag fortfarande tycker shakerna smakar gott, så vet jag ju att jag får i mig massa nyttigheter i alla fall! Och jag kan ju alltid ta nån extra shake om det känns som att det behövs...
Herbalife har banne mig förändrat mitt liv totalt! Både när det gäller min kropp och hur den ser ut, men med det har även mitt självförtroende ökat och jag har mycket mer "positivt tänk" i huvudet än förut. Är det måntro Lycko-Shakes jag äter, kombinerat med lyckopiller a'la fiber&örter och vitaminer? :)



Annars då? Läste lite i boken "Få det gjort!" av David Allen, men kände att ögonen var på väg att falla igen, så då bestämde jag mig för att vila ögonen en stund, så jag småslumrade på soffan i ca 45 minuter innan jag fixade lunch (som smakade i princip ingenting).
Nu sitter jag här och knappar igen. Funderar på vad jag ska hitta på i en timme framöver innan jag hämtar Celia på dagis. Det lutar åt att ta hand om disken, eftersom jag ännu inte gjort det.. och köket ser förjävligt ut. Har inte diskat sen i onsdags morgon... inte lätt när man inte har nån ork överhuvudtaget.

Bjussar på en bild på fisrumpen, tagen för ca 2 veckor sen när vi bakade kladdkaka.


Mammas älskling!

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Tänk vad jag skulle bli glad om jag kunde tappa aptiten nån gång L

2009-02-06 @ 16:14:43

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0