Sängen nästa

Jag överlevde första dagen ute på blå grupp. Yeehaa! Men det känns i huvet att man varit på ett helt nytt ställe, för man blir rätt trött. Många nya ansikten, och så ska man försöka komma ihåg namnen på det och så vad var och en behöver hjälp med och vad de klarar av själva... Jaa ni. Det är mycket att ta in! Men kom jag in i rutinerna på Hjärtenheten när jag hade praktik så kommer nog dom här rutinerna fastna också, tror ni inte?

Fick även hjälp av Alice nu ikväll så jag tar mig in i den där vikarie-pools grejen, så nu har jag fyllt i min tillgängligheten under mars månad. Och nu siktar jag på sängen, blir en tidig dag imorgon eftersom jag börjar jobba klockan 7... Godnatt på er!

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Vad bra för jag vill då mycket hellre jobba med dej än en viss MN...hoppas hon inte läser här...men det tror jag inte.

2009-02-28 @ 09:46:16
Postat av: martina

ååå gumman har du du börjat jobbat inom vården i bispgården igen?:) vad roligt för dig! kram

2009-02-28 @ 10:02:58
URL: http://sanihpani.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0