Fullt upp idag

Idag har jag verkligen mycket att göra känns det som. Först och främst så måste jag städa. Jag måste städa mycket! Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här nu... men jag plockade i alla fall ihop alla Celias leksaker medans jag satt i telefonkö hos Swedbank -är jag inte effektiv, så säg?

Sen så måste jag dammsuga också, och ta en sväng med skurmoppen tror jag bestämt att jag ska göra också. Och mellan 14-20 har jag tvättid, känns sådär lagomt uppmuntrande. Men, det är ju lite kul att ha rena kläder också när allt kommer omkring.

Jag har också lite arbete att utföra. Sitter just nu och planerar lite inför samtalen jag ska ringa sen, för jag fick ju in lite namn i lördags som jag ska kontakta för att dom vill ha mer information. Så nu, utifrån enkäterna, så sitter jag här och skriver lite stödord över vad jag ska prata med varje "prospect" om utifrån vad de vill ändra på (ner i vikt, mer energi, bättre träningsresultat osv). Jag känner mig fortfarande rätt grön på det här området, så med lite stödord att kika på känner jag mig lite tryggare i alla fall :)

Jag sitter också och planerar inför nästa order som ska läggas. Det är lite saker jag inte har här hemma, men som jag kommer att behöva -t.ex. Aloe Vera tvålen som vi hade på vårt presentkort. Även lite H3O Pro ska jag beställa hem, och mera snacks + fler smaker  av teét. Lite smågrejer som jag missade sist, bl.a. måttskedar, och lite broschyrer och annat smått & gott.

Snart ska jag ringa Sandra och få lite svar på några funderingar jag har, men innan dess ska jag sätta mig och kika lite i en av Herbalife-böckerna och se om jag lyckas lista ut själv hur det funkar med min rabatt nu. Wish me luck! :)


Såhär tycker vi
Postat av: Melinda

du vet om att din meny är längst ner till vänster på din bloggsida va ?

2009-02-09 @ 14:46:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är jätteduktig =) och du är alltid välkommen med frågor! :D

2009-02-09 @ 14:54:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Melinda

Haha Okeej ;) allt väl med dig ? :)

2009-02-09 @ 16:42:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. Ska köpa sånna där grejor som gör det lätt att tända upp med.. Och eldar jag inte så fryser jag häcken av mig, haha.. =P

2009-02-09 @ 20:34:42
Postat av: Melinda

Joo, de är bra ! Lite småhungrig bara :P

Men whaaaat, vilken diet ? ;O

2009-02-09 @ 21:51:39
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0