Det här ska bli intressant

Nu till helgen ska jag jobba i blå grupp. Jag har aldrig jobbat där, inte i röd grupp heller för den delen. Men nu ska jag slungas ut i deras verklighet utan någon som helst introduktion... oh my! Det här kan bli intressant! :p haha.

Nog för att jag sagt gång på gång att jag aldrig skulle sätta min fot på Nipängen igen... men ibland har man faktiskt inte så mycket till val. Vem vet, det kanske blir skitkul där ute? Det är ju med all säkerhet helt annorlunda jämfört med Brunkullan, så jaa. Vi får väl se hur det går i helgen här! Skönt i alla fall att få komma ut och göra lite nytta.



Såhär tycker vi
Postat av: mayvon

det kommer att gå jättebra,vi ska ta hand om dig..

2009-02-25 @ 15:55:04
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: mamma

Men Mayvon??? Har du utbildning då?? ;))) "FNISS"

2009-02-25 @ 16:53:05
Postat av: Lillebror

Att det var inspelat i Sundsvall visste jag, av någon konstig anledning. Däremot att Johan är med visste jag inte. När är han med? Ska sitta och spana efter han nästa gång..

2009-02-25 @ 19:17:02
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0