Då var det dags att vara vuxen igen


Varannan vecka är jag med barn, och varannan vecka är jag bara... vuxen?
I alla fall ska det väl föreställa det.


Hur som helst, jag kom precis hem från hammarn nu, fick lifta med Eva, Kent & mamma (tack!!!) upp dit så nu har jag fixat papprena hos soc, jag har aktiverat mitt VISA-kort och handlat lite mat så jag förhoppningsvis klarar mig ända till fredag när lönen kommer. Ska bli spännande att se hur "mycket" det blir... jag har ingen aning om hur många timmar jag jobbade i januari, för smart som jag var glömde jag ta en kopia på tjänstgöringsrapporten *suck* Men jag är i alla fall rustad med papprena som kan säkra nästa månads överlevnad, om än det blir på existens-minimum.... suck.

Nu ska snart till att äta lunch, det blir kroppkakor idag. Lyxigt, right? Får som det finns nå bra skit på tv nu så jag har nått sällskap när jag äter. Sen ska jag städa (plocka leksaker, dammsuga, ev. skura, ge toaletten en omgång och ev. byta gardiner), ringa till Martinas chef, ringa en kund och jaa.. Var det nåt mer? Med all säkerhet.

Och just ja. Imorrn måste jag pallra mig upp något sånär i tid så jag kan ta 9.30-bussen till hammarn. Måste skriva in mig på AF, men det hanns inte med idag för dom har ju bara öppet 10-12 för inskrivning så vitt jag vet. Aja. Jag ska dit imorrn, det är i alla fall det jag siktar på.

Såhär tycker vi
Postat av: Lillebror

Jag hade tänkt köpa två förpackningar så jag får fyra längder. :P

2009-02-23 @ 20:23:11
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0