Skit också, ännu en sjukdag

Igår ringde jag på jobbet och sa att jag skulle komma och jobba idag, ryggen kändes lite bättre och jag tänkte att det nog lär vara frid och fröjd imorgon bitti. Jo tjena. I natt har jag bara vridit och vänt på mig, det har "krypit" i ryggen på mig, det har gjort ont hur jag än har legat och det har varit sån där molande värk av och till. Jag provade både sängen och soffan, men icke sa nicke. Var vaken till framåt 4-tiden inatt också, och precis när jag somnat får jag ett sms av Martin. Allt som allt har jag väl kanske sovit 2-2,5 timme inatt pga den här jävla ryggen!

Klev i alla fall upp imorse och åkte på jobbet, tänkte att jag skulle vara där och hjälpa till nu på morgonen i alla fall eftersom det brukar kunna vara stressigt då. Och tur var väl det, för det var en annan som var hemma och var sjuk och en som hade vab. Så hade inte jag kommit hade dom fått gå 3 kort... och det är inte roligt!

Men nu är jag hemma i alla fall, åkte hem efter att frukosten och matsalen var avklarad. Ska jaga läkarna uppe på Björkhammar och se till att jag får en tid där -helst idag eller imorgon!! Får jag ingen tid den närmsta veckan så söker jag mig till Östersunds sjukhus istället, för jag MÅSTE kolla upp det här innan jag sticker till Norge, så är det bara. Den där sjukgymnasten jag pratat med verkar inte förstå det. Och när man ringer till HC så blir man bara hänvisad till sjukgymnasten.. som har/haft semester, och världens längsta kö. Kul? Nej. Det var nån gång i våras/början av sommaren som jag pratade med henne första gången, men har nånting hänt sen dess? Inte ett skit.




Ursäkta att jag klagar, men jag har oooont!



Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Fy fan! Hoppas du får komma, annars får du åka till Öset. Håller fullständigt med att du måste kolla upp det innan du åker till Norge. Kramar, hoppas du blir bättre i värken snart.

2009-08-05 @ 10:27:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man FÅR klaga när man har ont.. Tycker synd om dig!Hoppas du får nån hjälp och uppkollning av ryggen snarast. Om inte på HC så på sjukhuset i stan.

Kramen

2009-08-05 @ 12:28:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ewa

hej. får man fråga varför du flyttar ifrån din dotter?

mvh ewa

2009-08-05 @ 15:55:10
URL: http://nogivingup.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaha, har hon blivit så stor. :O Jo, allt är bara bra med oss. Vart ska ni flytta? Tror jag läste att ni skulle det?

2009-08-05 @ 16:56:22
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0