Eftermiddagsprat

Gud vilken meningslös dag det här känns som! Jag jobbade ju som sagt natten, och kom väl hem runt 7:15 imorse ungefär, drog ner alla persienner i hela lägenheten och gick och dog på soffan efter att jag konstaterat att mitt sovrum var alldeles för ljust för att sova i. Somnade som en stock och sov fram till 12:30, och sen dess har jag varit vaken och pysslat och donat lite här hemma. Poppar Smokie just nu, balkongdörren står på vid gavel och jag bara njuuuuter. Har planer på att sätta mig ute på balkongen ett tag nu innan lilla fröken fisrumpa kommer hit.

I veckan blir det jobb, måndag 7:30-14:00 och onsdag 7:00-16:30. På tisdag fyller jag år, och det ska jag fira med en tvättdag. På torsdag är det sista april, och då ska jag och Celia ner till mamma och grilla. Då blir det några cider och ett par glas vin för min del efter att Celia somnat. Jag hoppas på att det är lika härligt och underbart väder då som det varit nu de senaste dagarna!! :)

Förövrigt är jag jäkligt sugen på att ta en natt på stan nå tag framöver här! Det är 3,5 månad sen jag var ut på krogen sist, så jag börjar bli lite småsugen på goda drinkar och att dansa i goda vänners sällskap. Har planer på att dra med mig Martina och Emilie ut när Martina kommit hem från Kalmar... :) Rosa Pantern, here I come!

Nä ni, nu ska jag skynda mig att strippa lite och gå ut på balkongen iförd shorts och linne. Det ska bli skönt!

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

Jaså det ska du?:)

2009-04-27 @ 21:14:55
Postat av: Emilie

ska vu inta ta krigen lördag den 23 maj ? :) hihii

2009-04-28 @ 18:52:07

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0