Min rygg på bild

Jag har ju som flera av er vet besvär med ryggen, har ju en typ utav skolios. Nu när jag satt och letade information om frakturer, pre- och postop omv, så halkade jag in på Sjukvårdrådgivningens information om skolios. Hittade dessa två bilder, och det är precis så min rygg ser ut. Revbenen sitter liksom "längre ut" på min vänstra sida , och självaste ryggraden är lite vriden och konstig. Och sen på det så är ju mitt bäcken lite ojämnt också, för mitt ena ben är lite kortare än det andra... haha. Finns det nåt på min kropp som kan klassas som "normalt"? :P


   

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Jag har också skolios, ett av mina ben är kortare än det andra :P men jag har en svag skolios.

2008-09-17 @ 16:52:47

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0