Lite manlig närvaro gör susen!

Som jag nämnde i mitt förra inlägg så hade min laddare till laptopen fått nån knäpp och konverterat till mus. Detta höll i sig i flera dagar, den har pipit som en mus varje gång jag kopplat in den, så jag hade planer på att köpa en ny i stan imorgon. I alla fall så kom jag hem från jobbet strax före 13:00 idag och skulle göra min vanliga rutin-koll för att se om den slutat pipa -det hade den inte. Vart lite småförbannad på skiten och bar bort datorn och hela helvetet -vafan ska datorn stå framme för när den ändå inte går att använda, liksom?

Så kom Anders och lämnade Celia vid 14:00, och då tänkte jag att han skulle få höra hur konstigt den lät... kopplar alltså in den -och den funkar! Irriterande som tusan, men ack så välkommet! Det enda som behövdes var tydligen lite manlig närvaro, synd att jag inte hade det för sådär en 3 dagar sen eller nåt :P

Så nu är alla mina räkningar betalda i alla fall, ca 6000:- gick det lös för den här månaden. Helt sjukt, enligt min mening. Vad betalar jag egentligen? Hyra, el, telefon + bredband, dagisavgift, tv-avgift och så ett Go'boken paket. Kanske inte var så dyrt i alla fall då? Men med tanke på vilken ekonomi man har så...

Ikväll ska jag & Celia äta hemma hos mamma & co, Linda kommer hem från Piteå vid 17:00 ca, så jag ska få äta Pers underbart jättegoda potatisgratäng (I LOVE IT!!!).
Celia ligger och sover nu, hon har varit med sin farmor och gammelfarmor och busat idag, så då passar jag på att sitta här en stund.. Skönt med internet! Det är helt otroligt vad beroende man är av skiten egentligen, både när det gäller bank, skola, jobb och fritid. Vart tog det "riktiga" livet vägen, egentligen?

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

haha sedär. ja dom e händig ibland männen ;) men va bra att allt funkar igen! =) Kram

2008-09-26 @ 19:06:42
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0