Halsont, men ack så utvilad

Igår vart det inte mycket bloggande, men det var fullt upp hela dagen. För det första så fick jag ju knappt sova nåt igår natt eftersom Celia inte var så himla pigg på att sova, och sen var jag ju och lämnade av henne på dagis vid 07:30. Var återigen hemma vid halv nio tiden, och då kokade jag min havregrynsgröt innan jag la mig på soffan och svimmade i två timmar. När jag vaknat igen ringer jag Anders och undrar om dom ringt nåt från dagis, men det hade dom inte (han skulle hämta Celia igår...). Det går typ 2 minuter och så ringer Anders upp igen och säger att dom ringt från dagis, och att Celia har 39*c feber. Stackars lilltjejen! Så han knatade i alla fall iväg på dagis och hämtade henne, och jag plockade ihop lite grejer, Celias alvedon bl.a., och tog vrålåket ner till honom. Usch, min tjej var het som en kamin.. :(

I alla fall så började jag ju att jobba 12:30, så det var bara att knata över dit för första gången på evigheter kändes det som (nåja.. 1,5 vecka i alla fall). Slutade 20:00 efter vad som kändes vara världens längsta arbetsdag, och då var det verkligen skönt att få komma hem igen.

Jag tog en dusch, parkerade mig framför datorn för att plugga (men vart fast på msn där jag pratade med norsken och Anders). Lyckades avsluta båda konversationerna och tänkte börja plugga, men jag kom fan inte igång. Jag vet precis vad jag vill skriva, men jag får inte till nån början, och det är det som är så jäkla irriterande. Jag vet ju att om jag bara får till en bra början så kan jag skriva resten utan minsta lilla problem, men utan början.. ingenting. 

Kokade gröt once again (jag börjar bli beroende av gröt tror jag!) och satte mig framför TVn. Var dock inget bra på dumburken så jag gick och la mig istället vid 23:30 -skönt! Så tidigt har jag inte lagt mig på över en veckas tid nu... Celia har sovit lite halvkrasst inatt också, men inte så att jag har behövt upp med hon en enda gång (till skillnad från igår natt..). Så jaa, jag känner mig faktiskt någorlunda utvilad nu, och det var längesen jag gjorde det sist! Har dock väldigt ont i halsen och  känner att en huvudvärk kommer smygandes sakta men säkert...

Sympati, någon? :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0