Extra-jobb på G

Har precis introduktionsvideon till Herbalifes verksamhet, och det låter verkligen himla bra! Vart peppad till att börja med mina shaker och grejer NU direkt, plus att själv börja arbeta för dom så man får in lite extra pengar. Får se nu då när Sandra hör av sig sen, så man får det fixat och klart :)

Imorgon blir Celia kidnappad av sin farmor, dom ska åka upp till Vägersjön och hälsa på hennes föräldrar, dvs. Celias gammelmormor och morfar, eller säger man farmors mor och farmors far? Jaja, whatever, hon ska dit i alla fall. Det betyder alltså att jag kommer ha en hel dag till att plugga, och det känns SKÖNT. Då ska jag se till att få bort mina 2 arbeten i Sjukvård som har deadline nästa onsdag, för då har jag gott om tid på mig till att göra det stora arbetet i etiken! Faan vad flitig man känner sig ibland alltså!

Ska till och med sätta mig och plugga nu, täntke göra uppgiften jag fick eftersom jag inte var på förra Sjukvårdsföreläsningen (var i stan på Socialpsykiatri då...) så då har jag den ur vägen. Bör hinna få den klar ikväll tycker jag, annars hinns det med imorrn. Och så ska jag läsa igenom sidorna om akut buk + hypo/hyperglkykemi igen. Provet är ju om en vecka, och jag SKA spika det. Så det så, finns liksom inget annat alternativ i min värld ;)

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

=) absolut. De här kommer att bli finfint serru =) Hör av mig så fort jag beställt =)

2008-09-17 @ 11:07:21
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0