Det första som dyker upp!

Snodde den här listan från Josip, bara som ett kort tidsfördriv innan pluggandet fortsätter.

3 vänner
Norsken
Nette
Martina

3 kommande datum som betyder något
27/9 -haha, vet inte varför, men det är Maries bf-dag.. och jag är så nyfiken, så det var första jag kom att tänka på!
19/12 -jag tar min uske-examen!
12/11 -dagen då det skulle varit 6,5 år för mig och Anders

3 låtar som påminner dig om någon/något
Epica - Feint
Jonas Fjeld - Engler i sneen
Good Charlotte - Hey Dad

3 personer du pratat med idag
Anders
Johan
En lärare

3 bloggar du kollar dagligen
Camilla
Veronica
Micca

...men jag kollar in på närmare 20 bloggar varje dag.

3 favoritplagg
Jeans
Tunikor/långa t-shirts
Varma tröjor

3 saker du inte kan leva utan
Celia
Vännerna
Datorn


3 personer som betyder mycket för dig
Anders
Celia
Norsken

3 ord som beskriver dig just nu:
Pigg
Halsont
Hoppfull

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

hej hopp =) ja de stämmer det, där var jag ;) kollade genast nu och ser att ditt brev olyckligtvis hamnat i en hög som inte skulle sändas ännu.. har fixat till det nu , men posten har redan vart här så de kommer väl iväg imorron och du bör ha de på onsdag =) ah vad roligt att höra =) Bara att du hör av dig när du är redo =) P.s tips på middag; kotletter, frusen tärnad potatis, sallad och sås.. Enkelt, snabbt och gott!! =)

Kram

2008-09-08 @ 15:01:31
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Micca

Ah ja vet. Det är för att menyn inte är lika bred där eftersom att fotot inte är med. Vet inte riktigt hur jag ska få den bredare där faktiskt!

Skönt att höra att själva "huvudsidan" såg bra ut iaf!

2008-09-08 @ 15:11:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: micca

Bilden brukar inte vara med på kommentarsidan :)

2008-09-08 @ 15:12:13
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

jamen precis =) japp de har jag.. försöker att ha ett baslager hemma hela tiden.. skulle jag inte ha det så är det för att de hunnit tagit slut, men då beställer ja mera så de är inga problem =) .. hehe sedär, va händigt.. =) här blire korv o makaroner idag.. me rivna morötter. Ville slippa fara på byn då ja ska ner imorron.. =) han är ett och ett halvt nu =) ujejuj.. ;) hur gammal e din då? Kramen

2008-09-08 @ 15:15:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Micca

Va roligt att du läser min blogg dagligen :P Desamma hurru!



lånar listan:P

2008-09-09 @ 13:10:38
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0