- Storhelg

Snart bär det av på jobbet då.. Känns lite drygt att vara där ända till halv nio ikväll, men vad gör man inte för lite extra klirr i kassan? Hoppas tanterna är lugna och harmoniska idag nu bara, känns inte ha nåt tålamod med speedade damer just nu.

Men, innan jobbet ska jag hinna iväg på ICA, så det är nog bäst jag sticker nu, börjar ju trots allt om 30 minuter. Då ska mina nya foppatofflor invigas -röda och fina är dom, än så länge i alla fall.

Kommer säkert nån uppdatering senare ikväll när jag är hemma från jobbet igen, för av nån underlig anledning så har jag fått för mig att det är kul att blogga lite då och då, istället för att skriva dom där otroligt långa inläggen 2 ggr / veckan. Aja, gotta go.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0