- Operation

Jaha, då fick jag det efterlängtade samtalet då. På tisdag blir det operation för min del, wiihoo. För er som inte vet det kan jag ju berätta att jag haft en knöl i vänstra bröstet som jag var och kollade upp, men det var en snäll knöl bestående av ihoptorkad mjölk efter amningen. Hur som helst, den ska jag i alla fall få operera bort på tisdag, så då slipper man den äntligen. Stor och otäck är den!  Undrar just om dom kan klämma in ett litet implantat samtidigt? haha :P Då kanske man kan fylla ut en a-kupa sen -vilken dröm! haha, närå, jag skämtar bara, inga implantat här inte.

Nu ska vi snart sticka iväg till Sundsvall i alla fall, jag vinkade precis av svärmor och Celia och nu väntar jag bara på att Anders ska komma hem, han slutar 10.00 idag nämligen. Ska försöka hitta nå snygga jeans idag för femhundringen jag hittade, om inte annat lär det väl bli nå skor och grejer i alla fall. Behöver både arbetsskor och träningsskor, för just nu så använder jag ett par av mammas arbetsskor och tränar i mina vanliga skor, och hur fräscht känns det på en skala? Plus att dom inte är nå sköna att "springa" i.

Jag ska även se om jag orkar gå på nån drop-in och fixa till håret, är så sjukt less på mitt hår. Jag vill ha nån rolig frisyr som man kan göra nåt med. Som det är nu är det ju bara rakt och tråkigt! Jag skulle vilja ha det lite uppklippt, nån sorts lugg och sen färga och slinga igen så det blir lite liv i det hela!
Fast, eftersom det är fredag idag så kan jag tänka mig att det är rätt fullt på drop-in salonger, och jag har ingen lust att vänta i timmar. Om inte annat flörtar jag väl lite med Hanna och ser om hon vill ta sig an risbusken min när hon ändå skulle klippa moster på torsdag. Jaja, den som lever får se!


Vi fick i alla fall tillbaks nätverkskabeln av Tony & Satu igår, så ikväll eller imorrn ska jag sätta mig och knåpa ihop nya headern, för då kommer jag åt bilderna jag vill ha! Fick även en 20års present av Tony & Satu igår, två jättesnygga ljuslyktor, så nu saknas det bara nån betongspik så jag kan hänga upp dom! :)

Näe, om man skulle ta och dricka ett glas juice innan man far kanske? Ha en bra dag alla!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0