TOM I BOLLEN

Kommer verkligen inte på någon rubrik idag, så jaa, jag är väl lite tom i bollen -eller så har jag bara väldigt dålig fantasi. I alla fall så käkade vi ju hemma hos mamma & Per, var göttigt. Har väl egentligen inte så himla mycket att säga, Celia somnade för ca 20 minuter sen och nu ska jag till och skriva om normalisering. Undrar just hur många sidor av babbel jag får till den här gången då? Snälla nån -hejda mig!

Sen hade jag lyckats vrida och vända på lite saker, inte ska jag jobba nån kortis imorrn inte, nä jag jobbar ju 07:30-14:30, så fick akut-ringa till mamma och fråga om hon kunde ta Celia en stund på eftermiddagen eftersom Anders börjar jobba 14:00. Virriga jag!
Jaja, ska gå och ge Anders en puss eller två och sen ska jag plugga! Godnatt på er.



Och f'resten, videoklipp och bild blir det imorrn, orkar inte nu.

Såhär tycker vi
Postat av: CAZZIS

Gillar rubriken haha Godnatt :D

2008-03-02 @ 21:54:14
URL: http://cazzis.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0