GE MIG ORK

Usch, idag är det en sån där riktigt dålig, urkass dag. Är trött som tusan, även fast jag fick sova hela natten -Celia sov från 21:20 till 06:15 imorse när min väckarklocka ringde. Snacka om att det ska  bli skönt sen när hon får eget rum, då kommer hon inte att vakna av våra väckarklockor.

Har i alla fall jobbat idag, slutade 14:30, och återigen var dom helt speedade allihop. Hoppas dom har hunnit lugnat sig tills imorgon, annars kommer man ju vara helt knäckt för resten av veckan. Fast, gissar jag rätt så kommer det nog vara än värre imorrn, för en av tanterna brukar hålla igång i upp till 2 dygn (alltså vaken i 2 dygn i sträck, superorolig och vankar fram och tillbaka), och hon drog igång idag på förmiddan. Jaja, man får le och vara glad och inte kolla på klockan allt för mycket så går det nog bra! Dom är ju rätt söta i alla fall, tanterna våra.

Sen ringde dom från bostadsförmedlingen idag också, och vi får inte flytta in nu i mitten på månaden *suck* Anledningen? "Det är så jobbigt och omständigt att skicka ut en hyresavi för halva månaden". Suck suck suck och åter suck. Hur svårt kan det vara? Halvera hyran på 4590, vilket blir 2295:- och lägg på brevlådan. Jag kanske ska åka dit och göra det själv? Skulle ju som underlätta rätt mycket om man kunde börja flytta lite i förväg, annars innebär det att vi måste flytta allt till nya lägenheten och städa ur hela denna från golv till tak under samma dag, och det går ju säkert bra med tanke på Celia och hennes sov och mattider... Aja. Det ordnar sig väl. Plus att 1a april ju är en tisdag, så Anders jobbar ju också. Jäkla kommungubbar alltså.

Näe, ska fortsätta kolla på Outsiders nu och busa med Celia tills hon ska sova. Solong.


Såhär tycker vi
Postat av: Petra

det är en STOR skillnad. jag lovar dig. de är mycket lugnare för huvet inne på tex, blågrupp. ska jobba några dagar i veckan inne på brunis nu. lite kul att prova på nånting annat. jobbar du nått i veckan?

2008-03-03 @ 21:17:38
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0