- Trött, tröttare, tröttast

Inatt var jag vaken alldeles för länge, och imorse vaknade Celia alldeles för tidigt. Är det inte typiskt? Igår när jag jobbade så tog hon självklart en sjuhelsikes sovmorgon (Anders fick VÄCKA henne klockan 09:30 för då sov hon fortfarande), men jag var ju uppe med tuppen vid 06:00. Celia borde fixa lite bättre tajming tycker jag :)

I alla fall så var vi i Sundsvall och storhandlade i fredags, kom ut från Citygross med matvaror för 2800:-.. Men satan vad mat vi har nu! Vi tjänade in resan flera gånger om, dels på blöjorna som vi fick köpa för 79:-/paketet. Dels på köttet som var nästan halva kilopriset jämfört med Konsum och ICA på Hammarn. Vi har suttit och räknat efter, och kommit fram till att vi sparade ca 1200:- på att fara till Sundsvall, minus ca 200:- för bensinen då.. Så en tusenlapp sparade vi in.
Kan garantera att vi kommer göra om det när förråden börjar sina.. dock tror jag att våra 15 kilo pasta och typ 10 kilo kött kommer räcka ett tag framöver :P haha

Men nu ska jag busa lite med Celia och ladda om batterierna inför ännu en hård arbetsdag. Jobbar 11:30 - 20:00 idag. Drygt!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0