Middagen är räddad!

Hade total idétorka, men nu efter att ha kikat in på min bloggkategori "Ziquita's kitchen" så har jag bestämt mig för att göra en korvgryta.. Den är så underbart god (receptet hittar du här).
Det jobbiga med det är ju att jag måste iväg på ICA och handla lite grejer då, men maten är värd det för det är så satans gott!

Jäsiken vad jag svär mycket märker jag. Samma sak i lördags kväll när jag och Johan var ute och spatserade och hamnade på kyrkogården till slut, det första jag gör när jag kommer innanför grindarna är att svära, och då får jag genast lite halvdåligt samvete och säger högt "Jag vet att man inte får svära på kyrkogårdar, förlåt alla".. Så hinner vi gå några steg till och sen kläcker jag ur mig "faan vad rädd jag vart!" (det tändes en sån där lampa som startas när nånting rör sig typ).. Jag måste verkligen lära mig att vårda språket!!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0