- Vad händer?

Här sitter jag, pigg och glad... och Celia sover! Det här har aldrig hänt förut, nästan så man börjar tro att nåt har hänt med hon där inne i spjälsängen. Men visst, jag klagar inte, hon får sova bäst hon vill! Synd bara att jag inte var så pass trött att jag sov lite längre. Fast det är klart, sån tur lär man ju aldrig ha så att hon tar sovmorgon när jag är trött.

Annars blir väl det här en dag i raden av alla andra. Inget speciellt som händer så vitt jag vet. Man kunde ju hoppas på lite sol och värme, men sån tur lär man väl inte ha antar jag. Just nu ser det lovande ut, men det är ju alltid sol på morgnarna och kvällarna och sen skitväder över dan.

Frukost nästa, kanske?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0