Rubriklös

Idag var vi som sagt i Sundsvall och handlade lite julklappar, blev dock bara mamma och jag. Synd att du inte kunde följa, Eva! Det hade varit kul =)

Hur som haver, jag fick klart i princip alla julklappar, utom 1,5 xD haha. Men jag lär nog hitta nåt innan tiden rinner ut, så att säga. Men min halva julklapp tycker jag faktiskt är lite komisk! Synd att jag inte kan säga här vad det är, för jag vet att personen i fråga läser min blogg.
Allt som allt fick jag klart 15 julklappar, och det är väl inte illa pinkat för att ha varit en snabbvisit på Birsta City? Vi var ju hemma igen redan innan 16:00 eftersom mamma skulle jobba, så det vart bara ca 4 timmars shopping och en snabb lunch/middag på IKEA innan vi åkte hem.

Och shajse.. jag har köpt tomtar! haha. Men det blir mysigt! Får se det + kläderna jag köpte till Celia som en för tidig julklapp av pappa. En av tröjorna jag köpte till Celia är så himla fin! Den är som en tunika, vinröd, kortärmad, ett band i midjan som man kan knyta och så 3 knappar upptill på bröstet. Hur fin som helst! Ska se om jag kanske kan fixa en bild på den så ni får se... =) Jag älskar den!!

Men nu kom min favorit-norsk tillbaka från duschen... Så nu skiter jag i er! :P

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Haha fasen va effektiv du var =) inte dåligt de minsann.. =)

Åhå .. Har du en norsk hos dig?! :)

Hare fint tjejen.. Kramen

2008-12-12 @ 09:36:46
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Eva

Ja det var synd att jag inte kunde följa...men ekonomin du vet =(

Hoppas det kan bli en annan gång

Kram

2008-12-12 @ 12:27:23

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0