Grus i ögonen

Sitter här nu, redo för avfärd. Bara mamma och Olof kommer nu så! Funderar på att leta fram lite skivor att ta med, jag börjar bli sjukt less på musiken vi har i bilen. Knaprar för tillfället i mig lite smörgåsrån, för jag känner mig själv och äter jag inte något nu så kommer jag bli så hungrig så jag mår illa innan vi ens nått Sundsvall, och det är ingen höjdare tycker jag.

Så jaa, nu kommer ni definitivt inte att höra nåt från mig förrens på söndag. Ha en bra helg!!

Såhär tycker vi
Postat av: Carina

Hej! hamnade inne på din blogg via "vindlande vägar" och när jag lägger ihop ett och annat så börjar jag undra...Är vi möjligtvis släkt? "Är du den jag tror"? Har du släkt från Lien/ Halån?

/ Carina

2008-08-10 @ 23:16:06
Postat av: Linda

Hej Carina!



Jo visst har jag släkt därifrån.. Farfars familj kommer därifrån (Olle Backman), men nu vet jag inte riktigt om det bor kvar några Backmans uppe där? Var ju ett par år sen det var släktträff sist (då vi var i Halån), och sedan dess har väl ytterligare några av "våra äldsta" gått bort har jag för mig.



Jaa. Vad mer kan jag säga... Är jag den du trodde? ;P

2008-08-11 @ 13:16:51
URL: http://ziquita.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0