Min 23 års present?

Att starta eget utan att ha ett kontor är inte direkt praktiskt. För tillfället så är mitt kontor i köket, och det råder ett nästintill totalt kaos. Skrivaren stuvar jag in i grytskåpet när den inte används, och det är ett evigt pusslande för att få plats med allting när jag sitter och jobbar.

Vad jag behöver är en riktig arbetsplats där dator, skrivare, papper, pärmar och allt kontorsmaterial kan samsas utan att det nödvändigtvis går ut över lägenhetens allmänna utrymmen såsom kök och vardagsrum där barnet rumsterar om mest hela dagarna.

Så, i 23 års present önskar jag mig Micke



Tack på förhand! :)


Såhär tycker vi
Postat av: mamma

jahapp=) undrar just vad Micke kostar & var han finns? =)

Kram

2011-04-02 @ 20:03:07
Postat av: martina

hoppas att det är skrivbordet som heter micke.............

2011-04-05 @ 21:52:40

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0