Vem är nyfiken?

Jag slår vad om att i alla fall någon av er som läser här faktiskt är intresserad av mina produkter, även om ni inte vågar erkänna det ;) För nog finns det någon där ute som känner att dom är i behov av mer energi så här i senvintermörkret? Eller som känner att vikten är ett problem? Kanske någon som tränar och vill få ut mesta möjliga av träningspasset? Och så "the big surprise" som kanske inte alla av er känner till; Herbalifes hud- och kroppvårdsprodukter!

Vore det inte kul om du och dina vänner & familj fick smaka på och testa dessa produkter gratis? Jag kan erbjuda en kväll i hälsans tecken, en s.k. hälsoträff, och även en relaxtimme. Se mer info nedan. Jag hoppas på att höra från Dig snart!





Såhär tycker vi
Postat av: martina

ja kommer du hit :D

2011-01-30 @ 16:21:51

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0