Gott nytt 2011!

Igår var det nyårsafton, och för första gången på 4 år har jag haft ett helt ledig nyår. Det vill säga både från jobb och barn. Rena lyxen, känns det som! Och nog firade vi in nyåret ordentligt, alltid. En riktig kanonkväll blev det, och den kombinerade 50års-, födelsedags- och nyårsfesten var verkligen värd att gå på :) Som ni också kunde se i föregående inlägg blev det den svarta klänningen som vann, och jag var verkligen vrålsnygg ;)

Kameran hade jag självklart med mig i högsta hugg för att föreviga de två födelsedagsbarnen, lokalen och självklart även festen i sig. Dock var jag flitigast med fotograferingen i början av kvällen, sen avtog det ganska fort allt eftersom jag fick i mig drinkar. Fick in några fullträffar på fyrverkierna i alla fall, så det är jag nöjd med! (förutom att det såklart snöade lite så det blev lite snöflingor med här och där)

Vid halv fem tiden snubblade jag in här hemma, och ungefär lika fort låg jag på sängen och kände hur hela världen snurrade. Funderade ett tag på om jag borde hålla i mig, men någon gång i samma veva somnade jag. Kattfan ville ju dock inte låta mig sova, så efter några timmar förflyttade jag mig till soffan där jag fick vara ifred (vad har katten emot sängen?!) och där låg jag ända fram till 13-tiden och hinkade i mig vatten och sov om vartannat. Nu är jag pigg och alert igen! Eller pigg och pigg, trött som ett as är jag.. jag är inte van att vara ute så länge! Är ett bra tag sen sist nu, men fan så kul vi hade det! =) Bjussar på två bilder från fyrverkerierna, och önskar självklart alla mina läsare ett GOTT NYTT ÅR!




Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0