Dag 1 -15 intressanta fakta om mig + bild



* Jag har i alla tider varit väldigt envis, och har jag gett mig fan på att "så är det", då är det så!
* Jag har svårt för att lita på folk, så om du väl har tagit dig innanför min skyddande mur så har du gjort det bra!
* Jag har stora komplex över min kropp, men gör mitt bästa för att inte visa detta för andra
* Jag tycker om att festa men tycker inte om att bli för full. Lagom är bäst!
* Lukten av öl gör mig livrädd 9 gånger av 10
* Min "lillasyster", vila i frid kära du, som alltid funnits med mig var min katt Svea som blev 17 år gammal.
* Laga mat är inte en av mina favoritsysslor, men när jag väl sätter manken till blir det (oftast) riktigt gott!
* Grönsaker har aldrig fallit mig i smaken, men idag äter jag ändå det mesta utom tomat
* Jag äter alldeles för mycket godis och andra onyttigheter
* Herbalife kommer att bli mitt nya heltidsjobb
* Florö är mer "hemma" för mig än vad Bispgården någonsin kommer att bli
* Allt för ofta klassificerar jag mitt liv som komplicerat
* Jag försöker lära mig att vara spontan -det går sådär
* Oftast är jag alldeles för realistisk
* Jag anklagar allt som oftast mina döda morfar för att vara den som gör konstiga ljud, flyttar grejer osv. här i lägenheten.

Ja, det var 15 fakta det. Intressant eller inte, det avgör du.




Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Helt klart intressant ;)

Allt som rör dig är det.

2011-01-02 @ 22:08:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja jag såg det. Har fixat det nu. ^^



Jättebra, såg att du skrivit om de på bloggen. Har kommenterat :)

Ja sätt det så att du kan se det där du sitter och jobbar tex. Så du verkligen blir motiverad när du får dina "nej"..



2011-01-02 @ 22:11:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=)



Va bra. Duktig du är :)

Hejja dig!

2011-01-03 @ 22:29:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0