Walking on sunshine!

Tänk att man blir på så himla bra humör bara av att se solen skina och känna värmen genom fönstret? Det är ju helt underbart! Jag sitter här och bara njuter. Nåja, jag har släppt ner persiennerna för att överhuvudtaget kunna se nåt här där jag sitter. Men vardagsrummet är strålande ljust och katten sitter ute på balkongen och solar & myser. Jag längtar tills våren är här på riktigt och även jag kan sitta där och bara må gott! :)

Hade fått ett mail från Jotex nu, och restordern är snart på väg hit! Gardinerna som inte fanns i lager när jag beställde alltså. Så om lite drygt en vecka eller så kan jag nog göra riktig vår här hemma -skönt! Och då kan gott julgardinerna hänga kvar så länge.... inbillar jag mig ;) haha

Idag har jag inte så väldigt storslagna planer. Jag ska ringa lite samtal, både till kunder men också mer "formella samtal", t.ex. ska jag ringa till skattemyndigheten för att reda ut ett par frågor angående min ansökan om FA-skatt. Man blir ju snurrig av allt prat om moms som står i dom där papprena. Det är lite svårt att uppskatta tycker jag, hur mycket ingående & utgående moms man kommer att ha under ett år. Och dessutom tänkte jag höra mig för om det är bäst att göra bokföringen och skicka in till dom var 3e månad eller 1 gång/år. Det känns som att man kanske själv har lite bättre översikt om man gör det var 3e månad, men vad vet jag. Ska som sagt prata med dom!

Sen ska jag också börja förberedelserna inför måndag, alla hjärtans dag, när jag ska stå i entrén uppe på Ica. Vad jag ska göra där, det tänker jag inte berätta ;) haha. Lite nyfiken ska ni allt få vara! Men jag kan säga så här, att det kan vara bra att gå dit en sväng på eftermiddagen runt kl. 13-15 ca ;)

Brorsan jobbar hela dagen idag, om jag kommer ihåg rätt, så jag ska även ringa ner på Rondellen och se om det finns några lediga gymnycklar. Isåfall börjar vi snart att motionera på riktigt, vilket är välbehövligt i alla fall för mig! =)

Och korkad (guldfiskminne snarare) så glömde jag att scanna mig imorse. Har försökt komma ihåg det i 3 dagar nu, men varenda morgon glöms det bort och jag äter min frukost. Så.. bättre lycka imorgon ;) haha.

Angående imorgon ska jag till tandläkaren i Sollefteå då, så jag ska ringa min käre far och fråga om jag får låna bilen av honom men det är antagligen inga bekymmer! Och nu ska jag ta och göra nån nytta... jag börjar med städningen!




Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja de ska vi verkligen göra. Måna om honom. Duktiga grabben :)

Så skönt att han mår bättre idag. Stor lättnad.



Btw, helt underbar bild på Celia och Ronja. <3

2011-02-10 @ 09:50:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0