Sista chansen nu!

Känner ni igen den frasen; "Sista chansen nu!" ? haha. Det är ju Hugo-spelet! Det där som man kunde ringa in och spela på Lattjo Lajban på Tv4 när man var liten. Jag kommer ihåg att det var ungefär min högsta dröm att få spela det hemifrån soffan! Kommer också ihåf att jag och brorsan vid något skede fick ett Hugo PC-spel, och då var ju lyckan gjord :)

Men, det som jag syftar på här ovan är att det nu i veckan är sista chansen att anmäla sig till Hälsokursen. Startdatum och tid är satt till söndagen den 20/2 kl. 18:30, och ännu finns det ett par platser som just du & kanske en vän eller familjemedlem kan norpa åt er ;) Kursen kommer att gå över 9 veckor och vi kommer att träffas en gång i veckan hemma hos mig. För mer info, hör av dig till mig på 073-807 93 86 eller [email protected]


                                              



Förövrigt önskar jag er alla en riktigt glad alla hjärtans dag, lite så här på kvällskvisten! Hoppas alla haft en bra dag, oavsett om ni är i ett förhållande eller singel. Det finns alltid något att glädjas åt, och någon att visa sin uppskattning och kärlek! Varför inte din mormor?

Med det sagt. Ta hand om er själva & varandra, livet är kort och det är ingen idé att gå runt i en ständigt svart bubbla och klaga på allt. Det är inte till glädje för någon, allra minst för en själv. Life's a bitch ibland, och man har rätt att må dåligt och bara vilja gräva ner sig ibland. Styrkan ligger i att ta sig upp igen, och inse att livet visst är bra och värt att leva. Eller har jag fel?


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0