Jag hoppas på träningsvärk

Idag anlände träningsfilmerna jag beställde från Ginza. Den ena var helt värdelös, den var verkligen för dummies och kommer aldrig mer att startas i denna lägenhet. "Tight buns and killing legs" däremot var helt okej, men kändes nästan lite för lätt?! Får väl se imorgon om jag har nån träningsvärk eller inte. Om inte så ska jag lägga till vikter nästa gång :)

Så nu är jag igång med träningen! Ska bli kul att se vad som händer i kroppen. Jag scannade mig igår, så tänkte träna 3-4 ggr/vecka nu och så scanna mig igen om 2 veckor för att se om jag fått nå mer muskler ;) Ska ta mina mått imorrn bitti också, så har jag ett utgångsläge på dom också.

Det här ska bli riktigt roligt! Nu vill jag bara ha en gymnyckel också, så jag får träna lite intensivare där med crosstrainer, löpband och benpress :) Jag ska ha en riktigt snygg häck innan detta är klart! (och 5 kg upp ska jag också, vilket egentligen är mitt största mål)

Ni får önska mig lycka till!

Såhär tycker vi
Postat av: martina

Lycka till:D

2011-02-11 @ 16:32:45
Postat av: martina

Lycka till:D

2011-02-11 @ 16:33:13
Postat av: Sandra

LYCKA TILL du kommer klara detta galant :)



Du är inte sugen att testa zumba?? ;) Skulle va roligt om man va några som va iväg. ^^

2011-02-11 @ 17:11:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) ja visst är de härligt.?! Samma här, skulle också kunna tänka mig ha nya blombuketter lite här å var.. Va underbart, men ja man har ju inte råd med det.



Men du... Dit ska vi ;) Eller hur?!

2011-02-11 @ 17:27:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: mamma

Önskar dig LYCKA TILL =)

Men du kommer klara allt, du är så sprudlande glad & positiv =)

Kram

2011-02-11 @ 22:49:18

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0