En ny vecka är i antågande!

Måndag förmiddag, alltid lika härligt tycker jag! Jag förstår verkligen inte varfö folk tycker att måndagen är den värsta dagen på veckan? Själv tycker jag att det är otroligt skönt att få en "nystart" var 7e dag. En ny chans till att göra saker bättre än vad de var förra veckan! Och det är precis vad jag tänker göra nu. Faktiskt tänker jag försöka ta igen de senaste 2 veckorna. Jag ska ligga i som bara den!

Annars är det nog ungefär som vanligt här nere på nian. Celia är hos sin pappa nu den här veckan, och jag går runt och är lite smått rastlös. Jag har ju det jag gör med Herbalife, men jag vill även kuta runt lite på Nipängen känner jag. Har bara 1 kvälls jobb inbokad den här veckan, och den kvällen måste jag dessutom försöka byta bort/ge till nån annan eftersom det krockar med Viktutmaningen på torsdagkväll. Irriterande att det har varit så många fel på det här schemat, trots att jag pratat med chefen som skulle fixa det!! >.<  MORR!

Jag har precis svept min underbart goda shake med vårsolen (om man nu kan kalla det vår, men faktiskt känns det så och har gjort det ett tag) strålandes in i lägenheten. Det ska bli underbart skönt när man kan sitta ute på balkongen på morgonen och dricka shaken, ha P4 Norge på i bakgrunden och läsa en god tidning :)

Nej, nu ska jag ta och slänga mig i duschen för att sedan plocka ihop alla Celias leksaker som inte blev gjort igår eftersom vi var ute mest hela dagen. Sen ska jag ta mig i kragen och fara iväg på pappersåtervinningen! Det börjar verkligen vara dags nu...




Som sagt i ett tidigare inlägg... synd att jag klantade mig med
inställningarna! Hade den här bilden varit skarpare så hade det
blivit en kanonbild nästan. Men, den som tränar han lär!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vilken härlig inställning! :)

Jag tycker inte måndagen är värsta dagen, tycker lite som du, nystart. Men jag kan tycka det är jobbigt att helgen är över. ^^ och att de känns långt tills nästa.

2011-02-07 @ 12:54:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker också måndagar är härliga!

2011-02-07 @ 18:59:07

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0