Det puttrar i ugnen

Nu har jag slängt ihop en fiskgratäng för första gången på... ja, jag vet inte hur länge! Det är bara att hoppas att smaken blir lika himmelsk som jag föreställer mig ;)

Har förövrigt lyckats få ihop badrumshyllan efter mycket om och men! Det var ju såna där "stålrör" (eller aluminium eller vad det är) som man trär in i varandra. Tror ni inte på fan att hålet på det större röret var för litet för att man skulle kunna trycka in det mindre röret?! Jojomensan. Men det löste jag. Genom att ta fram hammaren och ge den en rejäl omgång ;) haha.

Ska ta en bild på mitt förnyade och uppfräschade badrum sen så får ni se =) Jag blev nöjd. Nu är det ju vår på toaletten i alla fall!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0