Dagen efter...

så har jag faktiskt träningsvärk i låren och lite i gluteus maximus (dvs. rumpmuskeln!). Härliga tider! Träningen tog alltså på rätt ställen igår, och gjorde dessutom lite nytta trots att det kändes alldeles för enkelt. Men när jag kör det här passet imorgon igen så tänker jag köra med vikter, det "avancerad programmet" som det tydligen kallades. Med lite mer skutt & hopp också. Det blir nog finfint det!


Men nu ska jag ta och kuta upp på Ica och hämta ut mitt Jotex-paket som anlände igår, de sista gardinerna. Så imorgon ska jag göra vårfint här tänkte jag! Har städat nästan hela lägenheten nu på morgonen, ska ta golven imorgon bara. Så det ska bli verkligt fint här! Jag ser framemot att få ner julgardinerna måste jag säga ;) haha.

Börjar dessutom att jobba 11:30 så det brinner lite i knutarna. Ha en härlig lördag allihop!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0