Vädret är på topp

medans humöret och hälsan kanske inte är riktigt lika högt upp idag.


Har kryat på mig rejält, känner inte av något av illamåendet längre. Skönt! Förutom att jag hade en liten snurrande tjej bredvid mig i natt så har jag sovit som en prinsessa. Skönt må ni tro! Har dock ingen riktig energi till att göra nåt idag, vilket är trist. Men vi ska väl försöka ta oss ut en sväng så småningom antar jag. Och innan dess måste jag försöka städa lite här. Fy attan hur det ser ut...

Igår kom de första räkningarna inför nästa (!!!) månad intrillandes i brevinkastet, varav den ena var halvårsförsäkringen på bilen. 1790:- som försvinner fortfare än kvickt. Trist, ja det är väl det minsta man kan säga. Och på tal om det så är det snart dags att byta till vinterdäck också. Köpte ju två nya förra vintern, så dom hänger ju utan tvekan med det här året också. De två andra vet jag inte riktigt i vilket skick dom är, men jag hoppas verkligen att jag inte behöver köpa nya! Då ligger jag risigt till nästa månad...

Och så apropå ingenting. Jag har drömt om min kamera. Igen. Jag måste verkligen vara   i n   l o v e !


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0