Djungelhuset

Igår hade vi en toppendag på Djungelhuset! Celia tyckte verkligen att det var jätteroligt. Fast det är klart, från början var hon lite blyg och tillbakadragen, det var ju mycket barn där så där på en lördag. Men bara hon hade tinat upp lite så var det full fart i rutschkanan, hoppborgen och studsmattan. Vi var där i bra många timmar, åt lunch och lite glass också. Sen bar det av upp på Ica MAXI, och nog var affären stor alltid men det var inte så billigt som jag föreställt mig att det skulle vara. Nästa gång blir det nog Coop Forum som vanligt, den affären tycker jag om! :)

Idag är det val, och jag ska om nå tag bege mig ner till Sockenstugan och rösta. Har nog kommit fram till hur jag ska rösta, och det känns bra. Efter röstningen så ska vi åka hem till min moster och lämna av lite skolböcker till kusin vitamin som är hemma och är sjuk. Efter det har jag ingen aning... Celia ska hem till Anders idag igen, så jag får väl se vilken tid han kommer hem från fisket. Städa står på schemat också, för det ser ut som ett riktigt bombnedslag här!

Och vet ni vad? ÄNTLIGEN har jag fått tag i en kattlåda med väggar och tak, så nu kommer jag (förhoppningsvis) att slippa den där äckliga kattsanden utspridd över hela lägenheten. Ni anar inte hur underbart det är! Ska byta låda idag och hoppas på det bästa :P

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

sv: okej. :P Jag röstade på MP till riksdagen och sossarna till kommunfullmäktige. Men även om inte MP vinner valet så får dom väl några platser i riksdagen baserat på antalet röster på dom? Eller, har jag missförstått alltihop? :P

2010-09-19 @ 19:03:35
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0