Another rusky day

Vad heter ruskig på engelska? Knappast rusky i alla fall.


Idag fick jag lite sovmorgon, först vid 7-tiden kom Celia intassandes till mig. Och då var det bara en sak som gällde; "mamma, jag vill se på snorkråkan". Inte mig emot, för det innebar att jag fick ligga på soffan och slumra i ytterligare ca 30 minuter innan det var frukostdags.

Vad dagen idag har att erbjuda, ja det vet jag faktiskt inte. Inget jobb i alla fall, och räkningarna betalade jag igår. Lägenheten är i och för sig i behov av en storstädning, men det känns jag inte ha lust med. Att gå ut känns fortfarande lite för kallt och grått, men har vi tur klarnar det upp under dagen. Igår var det ju underbart höstväder bara solen väl kom fram.

Nu är det tydligen pussel-dags här. Ha en bra dag, allihop!


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0