Am I going mad?

Ännu en natt har jag drömt om att jag äger en systemkamera. Det verkar nästan som att jag är galet förälskad i bilden av min Canon Eos 1000D som dyker upp i Elgigantens reklamblad vecka efter vecka. Snart ska jag göra något åt det. Väldigt snart.



Annars så är det, som ingen missat, söndag idag. September går mot sitt slut och snart är det dags att börja oroa sig över julklappar, julpynt, mysiga gardiner, ljusstakar och julgran, vem som ska vara tomte, var julen ska firas osv osv. Jag har redan 1 julklapp klar, till min lilla fröken såklart. Julklappen till mig själv ska införskaffas ett tag innan jul (= systemkamera) för att med hjälp av den tillverka julklappar till... ja, i princip alla. Jag talar så klart om den obligatoriska julklapps-bilden som alltid är den perfekta julklappen till alla gammel-föräldrar.

Idag har jag en ledig dag, och mellan klockan 14:00 och 20:00 är jag inbokad i tvättstugan. Har tänkt tvätta sängkläder och hela fadderullan. Så ska det väl dammsugas och skuras också, skulle tro att lite dammtorkning är på sin plats också. Byta gardiner i mitt sovrum har jag varit på väg att göra i sisådär 2-3 veckor nu, så kanske att jag tar mig för det nu idag då? Vattna blommorna är nog också ett måste, likaså disken. Nånstans mitt upp i allt det där så ska jag slänga i mig nån mat och diska. Någon gång under dagens lopp kommer även Celia hit. Och just ja, jag har ju även tänkt knata upp på Ica och köpa nån hårfärg. Håret ser bra jävligt ut nu. Skönt att jag antagligen kommer att få mig ett klipp nu i veckan av Natalie! :)

Nej, nu ska jag äta lite sen frukost tror jag. Risgrynsgröt är en stark kandidat för det ändamålet! Sen får dagen allt lov att börja, för nu är jag rastlös. Sovmorgon tills klockan var nästan 9.00 (trots att jag vaknade redan klockan sju fullt utvilad!) och nu har jag suttit still i 1,5 timme. Usch. Jag känner hur det kryper i kroppen på mig. Jag måste sysselsättas!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0