Om det är något jag verkligen hatar

så är det att ta tabletter av olika slag. Jag verkligen avskyr det och undviker det in i det sista. Men när man har en konstant molande huvudvärk och ett barn som kräver ständig uppmärksamhet, ja vad har man då för val? Man är så illa tvungen att ta dom där små rackarna för att överhuvudtaget klara av dagen, för vila är ju inte att tänka på.

Jag anar också oråd, för det här påminner om en förkylning som sakta smyger sig inpå. Huvudvärk, halsont, trött och seg. Men hur det nu är så har jag inte tid att vara sjuk, så det är väl bara att stoppa sig piller efter piller även i morgon så att man tar sig igenom arbetsdagen. Usch. Nämnde jag att jag avskyr att ta tabletter?!

















Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0