Man kan ju undra hur mycket stjärnorna egentligen styr oss?


"Dina relationer är en enda röra.
Gamla känslor kan flamma upp på nytt, vänner överraskar,
hemligheter blir avslöjade och någon som du helt räknat bort
visar sig vara riktigt intressant vid en närmare titt.
Ansträngande med gott om konflikter men också roligt och fascinerande"




Jaa, ni som har lite mer insikt i mitt liv, vad säger ni om detta horoskop? Själv tycker jag det är lite märkligt att det vecka efter vecka (eller ja, varannan vecka i Veckorevyn)  alltid stämmer så bra! 

Brukar du läsa horoskop, och hur mycket brukar i så fall stämma in på ditt liv?

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Hemmets journal har jag läst i många år, horoskopet alltså! Det tycker jag stämt mesta gånger iaf.

2010-10-12 @ 19:33:38
URL: http://denander.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0