Ja, man får ju skylla sig själv

Förra söndagen hade jag tvättid, vilket jag totalt ignorerade på grund av ryggvärk och att jag inte orkade släpa med mig Celia ner dit var 40e minut en hel eftermiddag. Sen har jag tänkt hela veckan att jag ska boka en ny tvättid, vilket jag såklart inte gjort. Resultatet av det hela är att jag nu, när jag äntligen har en ledig dag, inte heller har någon tvättid eftersom tvättstugan är fullbokad i princip hela helgen. Utom imorgon 8-14, när jag såklart jobbar 7-12.

Min idé är följande: imorgon smiter jag ner i tvättstugan före öppningstid och kör igång 3 maskiner. När jag sen slutar jobba klockan 12 är det bara att slänga in allt i tumlarna samt torkskåp, starta 3 nya maskiner och sen använda lägenheten som torkrum. Det man inte har i huvudet, det får man ha i lägenheten.








Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0