Höstpyssel

Idag har vi haft en ganska lugn dag. Den började väldigt segt, varken jag eller Celia var på humör för något. Så kom jag på att det är höst och rätt fint väder än så länge, så vi tog och köpte med oss lite fika och åkte iväg till elljusspåret och traskade runt där lite. Plockade lite löv och fina kvistar och sånt som vi har pysslat med nu på eftermiddagen.

Celia har gjort ett jättefint höst-hjärta, och även jag försökte mig på ett litet konstverk. Dock måste jag nog säga att det är dotra som har talangen i den här lilla familjen ;) Om jag bara hade haft en kamera hade jag kunnat lagt ut bilder på vårt pyssel, men tyvärr. Har bilder på mobilen, men usb-kabeln till den är borta sedan länge. Typiskt slarviga jag...

Nu ska jag snart till att steka pannkaka. Och min lilla tjej har varit riktigt duktig idag. Vi var på affären vid 10 när dom öppnade, och då köpte vi såklart lite lördagsgodis. Hon har inte tjatat om godis en enda gång sedan dess. Helt otroligt! Jag blir impad av henne, för i vanliga fall brukar hon tjata från det att godiset har landat i påsen tills dess att hon får äta lite på kvällskvisten när vi myser framför en film. Men inte idag. Mammas duktiga tjej :)





Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0