För er som är nyfikna kan jag säga så här

Att ladda upp bilder på bloggen tar så lång tid att jag verkligen inte orkar hålla på att göra det. Inte just nu i alla fall. Men, samtliga bilder som jag känner är bra och som jag vågar visa upp, dom ligger ute på min bilddagbok. Ni får gärna gå in där och kika samt kommentera. Alla kommentarer är välkomna, positiva som negativa! Jag vill utvecklas med fotandet och behöver era åsikter! Och till Kajsa, det finns bilder på katten på bilddagboken också, under den 18e oktober. Jag har tyvärr inte lyckats fånga hela honom på bild eftersom han nästan aldrig är still! Men nog ser man likheter även på mina närbilder, speciellt den där svarta "trekanten/kattögat" som går ut i från ögonen på både din & min katt! :)

Och bara för att göra er lite extra nyfikna så kan jag ju dela med mig av en bild här, trots den långa uppladdningstiden...




Min favoritbild från dagens fotning nere på "tjörgårn"


Såhär tycker vi
Postat av: martina

jätte fin bild!!

2010-10-21 @ 08:54:10

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0