En normal uppdatering kanske vore på sin plats?

Den senaste tiden har det mest bara blivit bilder här i bloggen. Kanske ska ta och skriva ett inlägg för en gångs skull?

Nu är ännu en jobbvecka till ända, och det känns rätt skönt. Nästa vecka kommer att vara minst sagt intensiv, och så även veckan efter det. Det är verkligen ingen brist på jobb på det där stället!

Jag är halvseg med halsont, och halsont har jag haft i runt en vecka nu. Snorig som bara den är jag också emellanåt. Allt annat än roligt! Celia däremot är frisk och kry som vanligt, om man inte räknar med att hon är snorig (men vilket dagisbarn är inte snorigt den här tiden på året? :P).

Idag är det lördag, och jag har ingen egentlig aning om vad vi ska göra idag. Jag måste i alla fall diska och städa undan lite här, det är kattsand över hela lägenheten känns det som. Katten är lika hyperaktiv som vanligt, och han går mig verkligen på nerverna emellanåt. Tapeterna blir mer och mer söndertrasade och jag börjar fasa mer och mer för hur många tusenlappar jag kommer att måsta punga upp den dagen jag flyttar härifrån :( Kattjävel.

Eventuellt, om det inte regnar senare idag, så har jag tänkt mig att vi ska åka och träffa kära bror lite för att försöka fotografera vilddjuren till hundar. 

Nej, jag orkar inte med det här. Ska ta och underhålla barnet en stund och sedan ta tag i disken. En dusch vore på sin plats också, så man blir som människa igen!




Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0