Efterlängtade väskor

När jag satte mig i bilen för att köra tillbaka till Bispgården (ja, jag har ju varit i Norge på en snabbvisit nu i veckan...) så fann jag en kartong listigt gömt under täcket jag hade med mig (lustigt med täcke i bilen? nja, jag tycker inte det, för det är ju rätt skönt och praktiskt att ha med sig till de kyliga powernapsen som man tar under den 100 mil långa resan). I alla fall. Denna kartong innehöll detta:



Två stycken kameraväskor! PERFEKT :)
Tack handsome!


Såhär tycker vi
Postat av: martina

perfekt ju:D

2010-11-23 @ 15:13:14
Postat av: Mary,

Meeeeeeeeeeeen så gulligt!! <3

2010-11-24 @ 23:05:26
URL: http://annasmammamarie.wordpress.com

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0