Barnvakt efterlyses!

Ja herregud, vilka problem man kan ha ibland! Som tur är så är det här första gången på hela sommaren och hösten som jag sitter i denna knipa där jag desperat behöver en barnvakt flera gånger på en vecka. Det är det värsta jag vet att måsta jaga runt efter någon som kan se efter fisrumpan min några timmar då och då. Varför? Tja, för att jag har gnagande tankar i bakhuvudet som säger mig att jag ska klara mig själv, att jag ska stå på egna ben och inte be om hjälp med det barn som jag valde att skaffa som 18 åring. Fånigt, jag vet.

Men i alla fall så fick jag ju ett schema för ca 6 - 8 veckor sen. Nåt i den stilen. Det schemat har stämt så himla bra med mina Celia-veckor hitills, att det nästan kom som en chock nu när jag insåg att det felar på 4 dagar nästa vecka. Måndag behöver jag barnvakt i princip hela dagen. Sen är det torsdag kväll, fredag kväll och lördag förmiddag. PANIK! Dags att börja ringa runt till potentiella barnvakter och hoppas på det bästa!




Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Om det vore så väl att jag kände den söta, lilla flickan, så skulle jag lätt ställa upp!

2010-11-06 @ 19:53:02
URL: http://denander.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0