Helgen lider mot sitt slut

Då har vi gått in i maj månad, herregud vad tiden går fort egentligen! Jag tycker verkligen inte det är länge sen det var jul och nyår, med all sorg nyåret förde med sig så tycker jag inte att tiden borde ha gått så fort. Men sanningen är väl den, att hur vi än gör kan vi inte pausa livet.

Imorgon drar en ny pluggvecka igång. Då ska jag ha första (enda?) muntliga uppgiften i engelskan, men det lär nog inte bli några problem. Nästa vecka har jag slutprov i engelskan, men jag är inte ett dugg nervös inför det. Är det något som jag faktiskt kan säga att jag behärskar, ja, då är det engelska.

Helgen har varit helt okej, det har hänt ganska mycket som har ändrat om tillvaron rejält, men ändock har den varit överlag bra. Det är konstigt egentligen, att allt kan ändras så fort men ändå kännas precis som vanligt? Fast jag vet ju att det är långtifrån som vanligt i mitt liv nu, och det gör mig ledsen när jag tänker på det... men, det ska nog gå det här också, även om det kommer bli jävligt svårt.

Har en fiskgratäng i ugnen just nu, så nu är det bara att vänta på att den ska bli klar så jag får mig lite middag. Martin åkte till Leirvik för ett par timmar sen, så nu är jag solo fram till onsdag. Lite små trist.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0