Svar till Kajsa

Skriver svar på din kommentar här, för av nån anledning kan jag inte posta en kommentar på din blogg.. Trist! Skriver svar här och nu i alla fall, eftersom jag kommer sitta i bilen och köra mot Sverige hela dagen imorgon.

Men ja, jag bor här! Trodde inte heller det fanns så många svenskar i Florö, har träffat en del "äldre" när jag jobbade på omsorgsboendet, men det har ju inte direkt varit några man har umgåtts med på fritiden! Men där ser man.. :) Hur länge har du bott här då? Gissar på att du jobbar på pizza bakeren, med tanke på bilen på en av bilderna!

Får väl se om kommentar-grejen funkar senare, isåfall postar jag kommentaren där istället. Om du har lust får du gärna adda mig på msn ([email protected])! Skulle vara kul att lära känna lite folk här i byen! :)


Såhär tycker vi
Postat av: Kajsa

Jag ska snart adda dig! Va kul att du också bor här, jag har vart här i 3 månader ungefär. Jag trivs jättebra i staden men har inte hittat så många att umgås med.. Vi kan ju höras på msn när du har tid :)

2010-03-08 @ 14:52:23
URL: http://levahn.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0